Ofte stilte spørsmål

Endring av abonnement

Hvis du ønsker å endre abonnementet ditt, kontakt vårt kundesenter på e-post lotteriet@lhl.no eller telefon 815 21 260. Du kan også sende et brev eller postkort. Hvis du ønsker å endre abonnementet ditt og være sikker på at endringen skjer omgående, uten at det sendes ut flere lodd, så kontakt oss snarest etter at du har fått månedens loddleveranse.

Betaling av lodd

Loddene dine sendes sammen med en faktura og du betaler loddene dine på etterskudd.

Registrering av lodd

Når du har skrapt loddene dine, kan du selv registrere dem på hjemmesiden slik at gevinstene legges til på gevinstkontoen din. Du kan logge inn med Vipps, eller med e-post (passordet er på fakturaen din.) Den første gangen du logger inn, må du ikke glemme å velge et nytt passord som du lett kan huske. Velg menyvalget REGISTRER LODD. Tast inn koden som du finner under skrapefeltet ”Internettkode” på hvert lodd. Når du har vunnet gevinstverdier mellom kr 50 og 300, registreres verdien automatisk på gevinstkontoen din.

Gevinster

Du ser om du har vunnet med en gang du har skrapt loddet.
Når du har vunnet kr 50–3000 i verdi:
Registrer deg på www.lhl-lotteriet.no og registrer vinnerloddene på gevinstkontoen din.

Gevinster med verdi kr 1 200–1 000 000
Hvis du har vunnet en høy gevinst, bil eller LHL-pott, med verdi kr 1 200–1 000 000:
Sendes vinnerloddet sammen med ditt gevinstvalg og opplysninger om navn og adresse til oss i et rekommandert brev. Ta gjerne en kopi/bilde av loddet.

Bestilling av gevinst

Du kan se på gevinstene uten å logge inn. Når du vil bestille, må du logge inn først. Når du har utført bestillingen og lagt gevinstene dine i handlekurven, må du bekrefte bestillingen i kassen. På "Min side" (når du er innlogget) finner du informasjon om gevinstbestillingene dine. Vi betaler fraktkostnaden for gevinstene. Les mer om bestillinger av gevinster under ”Våre vilkår”.

Formål/overskudd

Overskuddet fra LHL-Lotteriet tilfaller i sin helhet LHLs arbeid for å gi et bedre liv til hjerte- og lungesyke, slagrammede og andre som trenger det.

Problemer med innlogging

Problemer med innlogging kan skyldes at:

  • Du har vært inaktiv på hjemmesiden for lenge.
  • Du har forsøkt å nå en side på den delen av hjemmesiden som krever innlogging, uten å logge inn først.
  • Sikkerhetsinnstillingene i nettleseren din hindrer deg fra å nå visse funksjoner på hjemmesiden vår.

Slik gjør du:

  1. Hvis du er blitt logget ut fordi du har vært inaktiv for lenge, er det bare å logge inn igjen.
  2. Hvis du kommer til denne siden når du forsøker på logge inn på nytt, må du kanskje se over sikkerhetsinnstillingene og slette nettleserens logg. Se instruksjoner nedenfor:


Hjelp med innstillinger finner du via Googles brukerveiledning:
https://www.google.com/support/accounts/bin/answer.py?hl=no&answer=32050